Några små övningar sätts samman till en liten helhet. Här kombineras sträckning bakåt stående, sumoknäböj, några kombinationer med plankan och så en halv mask. Hela tiden med spänd bål. Foto:

Bålstabilitet ett måste för vardagen

Gruppass
annons

Benet darrar. Jag vinglar fram och tillbaka och försöker koncentrera mig på den beiga fläcken, som liknar Grönland, på det annars så vita golvet. Till slut tar jag mig ned och fram till en flygplansposition för att i nästa stund tvingas byta ben. Att träna bål och balans under 30 minuter är ganska knepigt ändå.

Ja, jag vill läsa mer!

Artikeln är en del av vårt Premium-innehåll, exklusivt för våra kunder

Redan kund? Grattis, du vet mer än många andra och har tillgång till alla texter. Jag är redan kund
PROVLÄS
en månad
FÖR ENDAST
1:-
DÄREFTER 99:-/MÅNMÅNAD

Bli kund du också

Första månaden 1 krona därefter tillsvidare 99 kr i månaden. Ingen bindningstid. Surfpaketet innehåller obegränsad läsning på www.sn.se samt tillgång till PLUS-förmåner.

För fler prenumerationserbjudanden – klicka här

Ja tack, jag vill beställa Surfpaketet
Relaterat
annons

Mest delat denna vecka