Ett ID-kort

Insändare

Det här är en insändare med syfte att påverka. Det är läsare och andra externa skribenter som skriver texterna och det är deras egna åsikter som förs fram, inte tidningens. Läs mer: Så jobbar Södermanlands Nyheter med journalistik.

Banken Jag skulle ha nytt ID-kort och fick tips att Handelsbanken i Gnesta gjorde det, och dom finns på nära ort. Jag gick dit och det var OK, jag skulle bara fixa ett foto. Fixade foto och gick till banken igen. Då var det plötsligt stopp, det var min man som var kund, inte jag. Hade sagt att så var fallet första gången jag var där, då det var OK, för jag står också som ägare av huset, men det är min make som betalar. Därför fick jag inte hjälp med ID-kortet. Damen som blandade sig i på banken var inte trevlig. Det här ska inte hända i Gnesta, där ska vi hjälpa varann.

Ledsen och besviken kund.

Ingrid

Läs mer om dessa ämnen

Insändare