Usel service

Övrigt2009-05-03 23:14
Som f d stamkund är man både irriterad och ledsen på det nya sättet som affären har. Vill man fråga om varan så finns det ingen som vet eller så finns ingen närvarande.
Jag vill påpeka att om jag köper en vara, vill jag ofta jämföra olika märken och få svar av kunnig personal. Ofta är det de små skillnaderna som avgör om varan är den rätta.
Tyvärr har kvalitetsnivån sjunkit så drastiskt att jag överväger att handla mina kvalitetsvaror någon annanstans, där jag kan få bra service. Allt detta gäller även livsmedelsavdelningen. Ofta är avdelningen inte bemannad p g a kassa eller det helt enkelt inte finns någon som är kunnig.
Alla kan sitta i kassan men . . .

Kvalitet och service är egenskaper som jag och många många andra vill ha. Den kvalitet som fanns förut är som bortblåst.
I stället har man fått okunnighet och stöddighet. Prisnivån har stigit i samma takt som servicen har sjunkit. Affären har mist sitt trivselkänsla och mysiga atmosfär. Tyvärr.
En ledsen
och många andra
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om