Många hade uppfattningen att det var bestämt från början vem som skulle vinna upphandlingen om Bo i Nyköping-kampanjen. Foto:

Reklambyråer: Upphandlingen av Bo i Nyköping-kampanjen var riggad

NYKÖPING

Det var redan bestämt på förhand att Nordic brand reality skulle få uppdraget att arbeta med Bo i Nyköping. Det är kampanjens skapare övertygad om. Och fler inom reklambranschen kände samma sak och hävdar att det var därför inga andra anbud kom in vid senaste upphandlingen.

Ja, jag vill läsa mer!

Artikeln är en del av vårt Premium-innehåll, exklusivt för våra kunder

Redan kund? Då har du tillgång till alla texter, logga in för a läsa! Jag är redan kund

Läs allt för 99:-/mån

Löpande prenumeration med månadsbetalning.
Enkelt att säga upp online.

Allt det här ingår i Surfpaketet:

• Alla artiklar på sajt och i nyhetsapp
Sveriges lokalnyheter, 40 sajter och appar
• PLUS-förmåner

Vill du ha tillgång till e-tidning och papperstidning?
Se fler erbjudanden här

1
Steg 1 av 2
2
Steg 2 av 2
Ja, jag godkänner prenumerationsvillkoren
Relaterat